沙灘貓的私家海灘

2005/09/22

越來越近返香港O既日子, 心情就越來越覆雜。今次返去目的同兩個月前返去完全唔同, 有好多野要搞, 好多野忙。影相啦, 印請帖, video, 按排租花車...等等。雖然上次返去我已經搞掂左酒席, 但係其實仲有好多野要做。本來都想一切從簡, 事實上一切都已經好簡...唉~~
點解一0的都冇興奮的感覺0既? 其實, 我好怯。路飛蜜柑, 媽媽愛你 ^3333^

嘻嘻~我知道今日拍直約左Cora食lunch (第二次見面)...聽我支針講, 佢仲夾左一粒餃子俾個女仔, 個女仔又夾返一舊雞俾佢喎...Patrick Patrick!Go!Go!Go! 我支持你呀~~XDDDDDD

3 comment(s):

唏...你唔好講D唔講D先得架!
我夠有俾餃子你條針食啦!
Cora亦有俾雞你條針食咯...
總共有五個人一齊食lunch,
你甘樣講好易惹人誤會架嘛!

拿拿拿,你呢D行為唔要得呀下!

By Anonymous 匿名, at 5:35 下午  

但係我支針冇接受到佢舊雞喎, 而你就食左, 咁又代表d乜呢? 唔係事必要你講, 你所做既將來會成為呈堂證供 XDDDDDD
(下次食lunch記得叫埋我呀喂~!)

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 9:05 下午  

啊, 原來...
弓起弓起~~~~~~~~~^_^

By Blogger Ric Tse, at 5:06 上午  

Post a comment

<< Home