沙灘貓的私家海灘

2005/09/19

八月十五好圓呀~

尋晚係中秋節, 我知道香港打風未能賞月, 不過我呢度...嘩~~個月真係好圓呀

之前果晚去左Kidy屋企探加菲b, 同加菲b訓左一晚。第二朝我同Kidy兩個一齊出city 會合達達﹑拍直同埋兩個女仔新朋友一齊去唱k。好開心識到兩位新朋友, 一個叫Cora, 另一個...弊!唔記得佢叫咩名添。希望會成日有幾會一齊去唱k啦。真係好開心呀, 不過有人要返工去唔到呢...係唔係? Mika

唱完K, 月亮都出黎啦, 我同Kidy返返去Ryde果面再會合Mika, 去Carlingford食日本野啦...三個女人一齊上月..嗯...好正XDDD

今年中秋陪唔到男朋友達達, 佢雖然就同Mika﹑Kidy講 "你地隨便拎佢去用啦, 用幾多晚都得!" 不過我知佢係有少少唔開心0既
....不過咁喎, 我知佢地唱完k之後, 兩男兩女去左The Rocks食德國菜。你開唔開心呢? 問你呀!拍直兄...XDDDD

2 comment(s):

"外國個月亮真係大d圓d"
XDDDDDDD

By Blogger Ric Tse, at 8:31 下午  

有朋友一齊過中秋更開心啦﹗

By Anonymous 匿名, at 3:53 下午  

Post a comment

<< Home