沙灘貓的私家海灘

2005/09/08

先入為主?

一向有開廚房櫃門習慣的兩個小朋友, 以前曾經打開櫃門偷食貓糧。有見及此, 我在香港買了些「防止小孩開櫃門」的鎖。搬了新居, 我十分欣賞那些鎖, 常常在家自嘆: 『哈哈...這次看你們怎樣打開!』

前天放工回家, 嚇發現鎖在櫃裡的垃圾桶被小朋友拉了出來, 散在地上, 好明顯有被小朋友蹂躪過的痕跡。然後, 我又見到半隻雞脾 (一半連骨都被吃掉了)。我總覺得, 這種行為一定是全屋最曳曳的蜜柑做的, 所以我問也不問地把蜜柑罵了一頓。

到深夜, 大約四五點鐘時分當我睡得正好的時候, 我被一些「砰砰砰」的聲音吵醒。心知不妙的我立刻彈醒, 一定是蜜柑又再嘗試打開已上鎖的櫃門吧...於是我即時怒衝出廚房 (被吵醒的我是十分不好惹的)。就在漆黑的走廊盡頭, 我見到一黑影驚慌地由廚房向廳的方向走過, 然後我看到的情景是--蜜柑很甜地睡在貓屋中。再向廳望過去, 見到黑黑的路飛王子...什麼!!!! 竟然是路飛!!??? 我的王兒啊~~~

最後, 大公無私的我忍痛地將路飛收入監牢裡。 T_T

4 comment(s):

你忘記了嗎? "王子不再是王子啦", haha

By Blogger Ric Tse, at 12:21 上午  

蜜柑係曳曳的唔會有錯, 不過今次呢件事就真係怪錯左佢。今朝四點幾, 路飛又再呯呯彭彭, 於是我又再衝出去啦, 見到蜜柑訓左係度(熟睡), 跟住個情影係---見到路飛好驚慌咁走過去蜜柑身邊扮一齊訓覺 (唔知係咪佢意圖或企圖嫁禍俾蜜柑)。但係太遲俾我睇到, 結果都係再一次被我收監。

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 5:22 下午  

都係你教壞兩個仔仔...:)

By Anonymous 匿名, at 9:53 上午  

大偵探說:
這也不能排除第一次爆竊事件是蜜柑做的.

大法官說:
舉證責任在控方. @_@

路飛大師說:
世上本無鎖, Olive自擾之.
好吃, 好吃...

By Blogger daodaobobo, at 12:00 上午  

Post a comment

<< Home