沙灘貓的私家海灘

2006/11/29

Presentation

今日公司做左一個managers performance presentation。兩粒鐘悶到爆...行出去個台做presentation 好似以前讀書做present咁....笑死人...真係老土...真係唔知幾時可以搵工轉...N記又仲未有消息,唔通又要好似上次咁等足三個月?

路飛越黎越可愛...真係好愛你呀路飛。媽媽錫咁你,好錫你好錫你。

澳洲終於等到有Natural Balance貓糧賣啦...我一次過買左11包。買十送一,兩包幫加菲媽買,兩包幫mika買。另外自己仲有7包,有限日期到2008年2月,兩個仔有排食。點解要一次過買咁多?梗係啦,呢o的野買多o的好o的,話唔埋又好似香港前排咁out of stock,兩個仔要斷糧咪好麻煩?至於Innova Evo,唔係唔好,不過想幫佢地轉下糧,同一隻糧食得太耐都唔好,書本係咁教的。

就快可以搬屋啦,好開心。睇下蜜柑幾可愛?

2 comment(s):

恭喜你地可以係聖誕前搬入新屋, 一家4口開開心心,生活愉快, 和睦共處, 衣食無憂, 開枝散葉......

p.s.你老公要人地叫佢做達爺呀~~~~ 都係叫 B&O 好D >.<

By Anonymous 匿名, at 2:14 下午  

妳的網站好可愛好可愛,看起來好舒服。我剛開部落格,到處逛逛,看看有沒有給「新家」漆顏色、換壁紙、添家具的地方可以參考...

By Blogger XiHu, at 2:28 下午  

Post a comment

<< Home