沙灘貓的私家海灘

2006/11/18

N記

當我以為自己三個月之前冇行入N記,當我以為佢地話offer 一個position俾我而又冇實際行動要我白等,當我心灰意冷地加入左另一間公司做到心灰意冷o既時候...奇蹟終於出現!! 前幾日N記打電話俾我問我仲有冇興趣加入佢地公司,問我係咪做緊野。

我o既回答: 係。我o係xxx公司做緊xxx position。
N記: 佢地而家出咩薪水俾你?
我: 佢地俾我o既薪水係同你地上次offer俾我o既一樣。
N記: 係咁,我地出多$6000 俾你好唔好?
我心諗: 依? 好喎...反正我而家仲未過probation,要走隨時都走得。

於是,我當然好笨咁冇同佢地講價,就應承o左佢地 (其實我如果講下價都或者仲可以添多d,不過算啦)。

好開心,感謝神俾我有呢個機會,感謝"祂"安排。

不過...星期一我要再去多一次N記見多佢地一次。算係一個2nd interview咁上下,因為佢地想update一下我o既現況。希望今次interview 我可以表現得更加好,可以入到呢間公司係我一直o既願望,而家離願望不遠了...

1 comment(s):

努力呀~

By Blogger Unknown, at 3:17 下午  

Post a comment

<< Home