沙灘貓的私家海灘

2006/09/13

壞心情

返工由朝返到晚,返到屋企已經冇乜時間去做自己野,去幫人,點知仲俾人話煩。呢o的都唔知咩世界﹗唔怪之得けっこんできない <--真係一個咒詛囉。

好想有時間拎部相機去影相,去打貓相,無奈冇咁o既時間。唉~!

2 comment(s):

仲乜心情咁壞呀...

By Anonymous 匿名, at 11:13 下午  

to dom:
壞心情係因為個阿伯聲稱自己部laptop懷疑俾黑客入侵, 叫我幫佢睇睇。我叫佢拎部laptop出廳度, 佢拎左出黎, 但又拎番入房。跟住我又做左o的reseach, 叫佢再拎出黎, 佢開始覺得我煩, 但未出聲。睇完之後, 我再入自己房再reserach同打電話俾networking expert o既Patrick, 連Patrick都要做research。好啦, 我同Patrick兩個人都用自己的時間幫緊個阿伯, Patrick就連飯都未食, 餓住個肚幫佢。跟住Patrick found out 到個原因, 佢俾左o的instruction我教我點做。好啦, 跟住我又想叫個阿伯拎部laptop出黎, 呢次, 佢話拎出拎入好煩! 我跟住火都黎埋, 係即時扯火, 火勢急速上升。
已經放工塞車好累, 返到屋企食完飯好累, 想休息下做下自己野relax 下, 都唔緊要, 如果有咩事我一定會幫人, 點知咁樣俾人話我就一定扯火。

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 6:51 下午  

Post a comment

<< Home