沙灘貓的私家海灘

2005/01/15

~吃喝玩樂~



今日好開心呀, 同Bernard, Patrick 去唱K, 食飯...
Bernard 唱歌真係好好好聽呀, 值得我三十號晚買五蚊入場券去捧佢場啦。不過呀, 要養好聲帶呀, 唔係我就冇得食鮑魚架啦...
哈哈...拍直仲抵死呀, 唱到冇哂聲呀, 講野都走音...
唱完K 我地去 Neutral Bay 食日本野呀, 傻架我地, 狂影左好多相, 仲有好多張係Bernard拎住條秋刀魚魚骨 <\\\>< 哈哈....笑死人 >.<
嗯, 講開又講, $9 機票去黃金海岸真係超抵呀, 可惜請唔到假。不過遲o的公司冇咁忙請多個人我就可以睇下請唔請到幾日假, 我地一齊去玩呀~
食完飯之後又係拍直做柴可夫司基車我返屋企啦, Bernard 今次終於記得同小貓們影相相啦...影得好靚呀, 不過拍直同蜜柑影果張呢, 蜜柑個樣好似俾佢綁架咁囉, 十萬驚嚇...哈哈....(拍直你唔好咁傷心啦, 下次再影過囉)
好啦, 就寫住咁多, 約左佢地兩隻野打 Yahoo!Pool...

0 comment(s):

Post a comment

<< Home