沙灘貓的私家海灘

2006/08/12

甲子園



甲子園打到第二輪啦, 真係好好睇。我屋企係"野球家族", 我同爸爸媽媽都熱愛棒球。

以前細個打棒球o既時候有o的日本人波友仔間中借o的甲子園video 俾我地睇, 所以我細細個幾歲開始就好好好鍾意睇甲子園比賽。

全日本高校選手權大會。已經有近百年歷史, 今年係第88回, 即係八十八年啦 (大戰時期曾暫停過)。全國分做四十九個地區, 共有四十九間在地方大會優勝的高校可以"打入甲子園", 所以日本人都以曾在甲子園比賽過為光宗耀祖的事。好殘忍o既比賽, 因為係淘汰賽, 輸左就要"返屋企"。如果輪了比賽, 球員就會袋一些甲子園球場的沙回家作紀念...嘩..睇到佢地喊到成隻豬咁一邊喊一邊袋沙, 呢種場面好心酸。

青春o既汗和淚...熱鬧甲子園! 好好睇!!

1998年夏之甲子園曾經出現過一隻怪物, 松板大輔 (現任西武投手), 150km高速 slider, 令好多人看呆了。當年佢帶領橫濱高校春夏連霸甲子園, 史上第一次在決賽無安打無上壘 (No Hit No Run) 贏了京都成章。當時我為棒總寫過一編關於佢o既報導。

日本的北部地區例如北海道, 青森, 秋田等地的學校, 在甲子園歷史裡面從未有過出色的記錄。因為北部在一年裡面有大部份時間都長期積雪, 對於練習大很大的影響。所以水平往往不及中南部地區等棒球名校。然而, 2004及2005年夏甲子園的冠軍霸者很令人驚訝的都係南北海道的一間學校—駒大苫小牧。而歷史裡面只有一間學校曾奪得夏二連霸, 已經係幾十年前的事了。駒大苫小牧不單止成為了史上第二間夏二連霸學校, 而佢更係來自北海道的代表。今年駒大苫小牧在天才投手田中將大的帶領下順利奪得甲子園一席位, 並宣言要再次拿下錦標旗, 達成三連霸野心。嘩~好好睇。

剛剛睇完早稻田實比賽, 全壘打王—王貞治o既母校。打得ok啦, 11-2贏左Osaka桐蔭, 大比數o既比賽我唔多鍾意睇, 娛樂唔到我, 唔夠緊張刺激。

o係香港, 媽媽佢地就用internet 睇直播, 我就o係呢邊自己睇, 一有咩精彩球時候阿媽就會發癲咁打電話俾我問我有冇睇到...哈! 野球家族嘛 \^口^/

1 comment(s):

因為睇touch大的關係, 我都好鍾意棒球, 不過就好少睇呢d運動比賽 :P

By Blogger koyamalemon, at 4:22 下午  

Post a comment

<< Home