沙灘貓的私家海灘

2006/08/10

新工作

由聽日開始我會返一份新工,呢份工只係短短六個星期的合約。完左呢六個星期之後,most likely 我會入另一間公司。不過仲有未知之素,所以而家果份工我唔會辭去。一來係保障自己,二來可以保留番張Telstra員工咭o係City泊車(<--唔係有好多o係city o既商業大廈可以俾個車位俾員工架,所以死都要keep番。好屎賄)就係咁。不過要編造一個理由出黎叫佢俾我放咁耐假當然係唔容易,好在個department有六七十個員工,多我一個唔多,少我一個唔少,所以好簡單就申請到。至於另一間新公司就未confirm幾時俾到個position俾我,但係definitely會俾到我,份人工唔錯架,title又好。等~寂寞到夜深。

7 comment(s):

咁開心?

By Anonymous 匿名, at 3:14 下午  

我夠係Telstra員工啦﹐點解我冇車位﹖
不過都恭喜你啦﹗

By Anonymous 匿名, at 4:21 下午  

唔好咁快弓起我住...都仲未confirm, 佢一陣間反口咪冇囉! N記間公司會在未來數月restructure個department, that's why 佢地in左好多人, 但都唔係immediate start, 不過佢聲稱話請我喎...咁大間公司, 都唔知信唔信得過...

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 9:09 下午  

拍直, 同唔building嘛我地...再者, 你都唔會開車返工架啦...徙氣....

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 9:11 下午  

勁喎..
之但係.. 那份六個星期的合約是什麼來的?

By Anonymous 匿名, at 1:07 上午  

haha...i found that this six weeks contract work could be quite intersting...i'm at work now. Good experience i guess. It's a blue chip company.

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 11:17 上午  

恭喜哂呀...!!!!希望你新工..一切順利啦..!!!!我都好想快d搵到份新工..呀..!!!

By Blogger 傻瓜鴨sonson, at 11:19 上午  

Post a comment

<< Home