沙灘貓的私家海灘

2006/08/03

黃A

中學時代曾有一位阿sir,教英文同宗教,叫 A. Wong (A=Anthony),我叫佢做黃A (貪個名夠"娘")。

區內 BAND 1 的英文中學,校風一向出名純品。惟獨有我呢個人存在,喜歡搞三搞四,十足十一個男仔頭。

講返黃A,四十幾五十歲中年男人一個,o係本校任教多年,講野口疾疾,門牙甩左一隻,個頭三七分界。個人品就冇乜野o既,好「淋」o個種人啦,冇乜學生緣,獨行狹一個。平時入到課室鍾意搞個mic搞一大輪,又testing又喂喂喂...喂完又testing...啪啪啪...啪都啪左大半堂去。搞完個mic之後點名,and then 叫我地打開chapter唔知幾多,搵人讀下書,佢又讀下書,又叫人答下問題,最後都係冇人答,完堂。

所以每逢一到黃A堂,我地都會搵o的自己野做下,又或者傾下計,計得興起,越講越大聲,間課室就好似街市咁...佢Shhhuuu極o的人都唔收聲,於是又好無奈咁自己讀番書。而中五那一年,記得時間表中每一週都會有一日係連續三堂都係黃A堂,即係:兩堂英文+一堂宗教。每逢呢一日,大家都好無隱。

中五的中秋節,果日係連續黃A三堂,我做左一件好對唔住黃A 0既事。果年我做搞手,叫埋成班同學一齊帶埋O的過節食品例如有月餅(冰皮&啡皮)﹑水晶梨﹑碌柚﹑中有其他唔知咩野食...好多好多,跟住仲有人帶埋燈籠。我地成班人一於好少理,0係課室又食又玩,玩得好過份。本來有O的同學好反對我地的,都加入埋一份,實行全班同阿SIR搞對抗。果日臨落堂前,黃A終於發脾氣。

本來一班學習氣氛良好的班俾我搞到咁,雖然唔係咩壞行為,單純係百厭﹑頑皮,不過對於中五會考班來講,對於我校幾十年來傳統優良校風講,我地呢班5A,真係史無前例。

o係校務處,面對住我班主任袁SIR,令人又多一分無奈,點解有女仔可以曳成咁架?

中六我順利升讀原校(會考成績出奇地好),黃A已經冇再教我地。

我無讀中七,阿媽頂唔順我送左我去流學。一去就去左好多年,經歷過好多事,去過好多地方,住過o係瑞士兩年﹑美國工作兩年﹑最後去到澳洲仲移o左民,轉過好多工作,最後結婚....呢O的經歷完全將我整個人改變。

事隔咁多年,唔知黃A變成點呢? 其實我都好後悔當年對佢所做o既事,只怪當時年少無知,鍾意玩,鍾意搞亂檔。如果有幾會俾我見番黃A唔知我會想同佢講o的乜呢? 我希望可以同佢講聲對唔住。

雖則當年係有少少過份,不過大家同學都似乎回味無窮,事隔咁多年拎返出黎講都仲覺得好好笑。

6 comment(s):

莫非你已經忘記左最經典的蠶豆tie?!!?!?

By Anonymous 匿名, at 11:58 下午  

你唔講我差d唔記得 =口=
我地仲成日笑佢條tie...

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 12:12 上午  

Olive .... 你呢篇野勾起我好多完全忘記左既回憶呀 ~~~~

Dennis 留字

By Anonymous 匿名, at 1:54 上午  

dennis, 如果你問返wisdom 佢記得仲多過我呀, 佢個腦都唔知咩構造XDDDDDD
佢連人地打咩tie都記得好清楚 =口=
(不過好奇怪, wisdom以前係品學兼優好文靜果種人, 點解佢會記得咁多呢?)

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 10:22 上午  

其實佢仲有另一條呔架,有好多個人形公仔架,不過睇怕你都唔記得

我記得佢條呔,又有幾出奇呀!!

By Anonymous 匿名, at 6:01 下午  

啊...我記得啦, 係好似係...
紅衫綠褲紅鞋紅帽?
哇哈哈哈~~~我記得啦!! ^w^!!

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 11:08 上午  

Post a comment

<< Home