沙灘貓的私家海灘

2006/05/16

多謝力妹

收到Annick 寄來的禮物,原來係兩個貓公仔: 一個似路飛,一個似蜜柑。真係好趣緻好鍾意好鍾意!!! 貓公仔仲有得坐o古o臣架,真係冇得彈! 路飛果個公仔仲係反肚添呀,直頭連動作都似埋~!哈哈哈!!!
收到呢件禮,由於個抬頭係寫我同老公個名,所以我覺得係送俾我囉。但係我老公話係佢之前生日所以係佢生日禮物。有冇搞錯呀,明明係俾我架喎! 哼! 我唔理我乜都唔理,係我o既!




6 comment(s):

你地唔好打交啦....我唔知我咩都唔知 >.<

By Anonymous 匿名, at 12:36 上午  

其實對公仔可唔可以擺出黎?路飛蜜柑會唔會見到同類就......

By Anonymous 匿名, at 12:08 下午  

最衰都係你, 令到我地夫婦不和...快o的寄多對黎呀!! (呵呵呵呵.....)
對公仔而家擺係一個路飛蜜柑扲唔到的地方。

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 4:41 下午  

咁如果再送你地又打交, 咁我要點呀?係唔係要不停寄呀? >.<

By Anonymous 匿名, at 1:00 上午  

係呀, 你寄多o的黎我地就唔打架啦!!你要對你所做過的事而負責。XDDDD

By Blogger 沙灘貓~Olive~, at 3:30 下午  

你地呢對"貪得無厭"既夫妻...!!!真係..令人...."咋舌"呀..!!!

By Blogger 傻瓜鴨sonson, at 2:50 上午  

Post a comment

<< Home